Wednesday, March 10, 2010

entri untuk awak..



sengaja tak aku khabarkan padanya,
bukanlah tak nak berkongsi cherita,
bukan jugak saja aku nak berahsia,
pada aku pun itu cherita biasa..

janganlah marah,
janganlah merajuk,
dahlah...
kalau awak senyum kan lagi elok..

awak pun tau kan,
saya bukan jenis romantic lentok kiri lentok kanan,
inikan pulak nak pergi pujuk awak kat depan-depan,

segan tak segan, kat sini jer la saya pujuk,
nak cakap depan-depan kang konfirm awak cakap cara pujuk saya buruk...



8 comments:

  1. awak yg ni nak majuk bape lama pun sy x kesah.. bangang! haha...

    ReplyDelete
  2. heheh...entri sweet sweet fruit ;)

    ஐsHaLLotஐ™ likes this *thumbs up kacang yanyin*

    ReplyDelete
  3. jgn la ckp entri ni sweet.. kata la entri nih ganas..

    ReplyDelete
  4. phyzee, kalau dari station jelatek, FISKE STEAKHOUSE tu dah tak jauh...tapi jgn la jalan kaki, haruslah jauh...dia depan sket je dari kilang TEXAS tu...betul2 tepi jalan...b4 roundabout AU3 tu...try la, harga pun murah...

    ReplyDelete
  5. dpn sikit dr kilang TEXAS tu..? Ooo..okeh2.. tengkiu 4 da info.. =P

    ReplyDelete
  6. oh..okok..

    entri ni sangat samseng wooo!

    ;p tapi dalam kesamsengan entri ni ada taman

    heh

    ReplyDelete
  7. ada taman rama-rama..?? haha..

    ReplyDelete